סדנאות פסיפס – חוג מתקדמים

"הנאה שהופכת לצורך"

פסיפס זאת אמנות עתיקה שעיטרה מקומות קדושים עוד לפני מאות ואלפי שנים וניתן להיחשף אליהן גם בימינו. כל מי שחווה את אומנות הפסיפס מודע לרוגע שהיא משרה, לחוויה הרוחנית ולחדוות היצירה.

סדנת פסיפס למתקדמים מיועדת לאנשים שכבר חוו סדנת פסיפס ויש להם ידע בסיסי ביצירות פסיפס ורוצים לרכוש טכניקות חדשות ולהתנסות ביצירות מורכבות ומקצועיות יותר. בסדנת מתקדמים ייושמו טכניקות ברמה גבוהה יותר שיאפשרו להכין לדוג' דיוקן, שזו עבודה שדורשת מיומנויות רבות כמו, דיוק ותשומת לב לכל תו והבעת פנים, בשילוב של גווני צבע מתאימים.

סדנא אישית

אחת הטכניקות המיוחדות בפסיפס ואפשר לראות אותה גם באומנויות אחרות היא טכניקת האור והצל. בסדנה נלמד ליישם טכניקה זו ביצירות הפסיפס באמצעות אבנים זעירות יותר, טכניקה זו גם דורשת הרבה קואורדינציה וסבלנות. אי לכך כל השיעורים בסדנת מתקדמים הינם אישיים וזאת על מנת להעניק לכל אחד את תשומת הלב לה הוא זקוק וללוות אותו באופן אישי.

מה עוד נלמד בסדנת מתקדמים?

גם בסדנא הזו נעסוק ביצירות לבית או לגן, נעצב כלי חרס מורכבים ועציצים, ניצור שטיחי פסיפס וכיורים מעוצבים. בעזרת טכניקות חדשות נעבוד עם פסיפס על רשת ונכיר את הטכניקה הייחודית לחיפוי של בטון וקירות פסיפס. ניישם גם טכניקות לחיתוך ונעשה שימוש במגוון סוגי אבנים. נעצב מודל לפסיפס שהוא בתלת ממד באמצעות – רשת, עיסות נייר, מתכות ורכיבים פיסוליים אחרים שמשתלבים עם פסיפס. נעצב גופי תאורה, נשדרג ריהוט, נמחזר באמצעות הפסיפס חומרים רבים, וניישם את זה שפסיפס היא אומנות שמאפשרת יצירה כמעט לכל מטרה שבה תחפצו.

סדנת פסיפס היא סדנא שמעניקה דרור וחופש ליצירתיות שקיימת בכל אחד, היא מספקת השראה יצירתית רבה ופותחת את הראש לרעיונות ועיצובים מקוריים.

רוצים לדעת פרטים נוספים? לחצו כאן!

ראה גם: סדנאות פסיפס | סדנאות יצירה