סדנאות יצירה למתחילים

"הקסם המדיטטיבי של האומנות העתיקה"

פסיפס או בכינויו האחר מוזאיקה, זו אומנות שעיקרה היא צירוף של פיסות חומר קטנות שמתחברות לכדי יצירה אחת. הפיסות שמתחברות יחד נקראות תזרות, שהמשמעות היא קובייה, מהשפה הרומית. יש מגוון של סוגים של תזרות, מכל מיני חומרים, כמו זכוכית או אבן טבעית, חלוקי נחל, שיש, פורצלן, שברים של קרמיקה ועוד.

היום באומנות המודרנית, כשכל חפץ הוא חומר למחזור, עושים שימוש ביצירות פסיפס גם בחרוזים, צדפים, פקקי שעם, פקקי בירה, שברי מראות ועוד מגוון של חומרים. כל אחד מוזמן להגיע לסדנת פסיפס למתחילים וליהנות מאומנות שהיא בהחלט ממכרת, אומנות שיש לה סגולות שמרפאות את הגוף והנפש גם יחד. ידוע כי כל התעסקות בפסיפס היא מעין מדיטציה שעוטפת אותנו בעת היצירה ומחדירה בכל אחד רוגע ושקט פנימי.

סדנא למתחילים

בסטודיו מעוצב ומרשים בעבודות, תוכלו להיחשף לעולם הפסיפס, לאומנות העתיקה שממשיכה עד היום. ללמוד את הטכניקות הרבות של יצירת עבודת פסיפס, תוכלו ליצור עבודות מרשימות לגינה שלכם, לפנים הבית ולכל אדם יקר לכם. חלק מהעבודות שתוכלו לצאת איתם מסדנת פסיפס למתחילים הם: עיצוב ועיטור של פרטי ריהוט, גופי תאורה, הכנת שלטים, אריחים לקיר, תמונות קיר או קישוט מראה, עיטור כדים, בקבוקים ועוד.

מה לומדים בסדנא למתחילים?

בסדנה תיחשפו לעולם הפסיפס ולכל מגוון החומרים שהוא מביא אתו, תבחרו דוגמאות שאותן תוכלו ליצור על גבי עץ לפי רצונכם, כמו שולחן פסיפס, מראה מעץ מעוטרת באבני פסיפס, מסגרת תמונה פסיפס ועוד. בנוסף תכירו אם אלו דבקים מומלץ לעבוד ואת כל כלי העבודה שיכולים לסייע לכם בעת יצירת הפסיפס

תנו לעצמכם מתנה ובואו לחוות חוויה שתעניק לכם הרבה שקט, יצירה וסיפוק.

רוצים לדעת פרטים נוספים? לחצו כאן!

ראה גם: סדנאות פסיפס | סדנאות יצירה