מה כוללת סדנה לאמנות הפסיפס?

מהן סדנאות פסיפס המיועדות לנשים, גברים וילדים? היכן הן מתקיימות ומהו הערך המוסף שלהן עבור כל אחד ואחת מביניכם המתאפיין בחדוות היצירה? על כך ועוד בשורות שלפניכם.

אמנות הפסיפס היא אחת מהאומנויות העתיקות ביותר בהיסטוריה האנושית ועל פי הערכות שונות וממצאים ארכיאולוגיים היא מלווה אותנו עוד מהמאה השלישית לספירה בתקופה בה החלו לעטר בתי מגורים ומבנים שונים ביצירות פסיפס. אמנות זו ידועה גם בשם מוזאיקה ובמהלך השנים האחרונות היא נלמדת באופן מקצועי ומעשי במגוון רחב של חוגי פסיפס המתקיימים בכל רחבי הארץ.

סדנאות פסיפס המתקיימות בכל סטודיו מוביל בתחומו לעבודות ויצירות פסיפס מיועדות בין היתר לילדים, נשים וגברים בכל הגילאים והן משמשות כמעין חוג יצירתי המעניק למשתתפיו ערך מוסף בכל הנוגע להכנת יצירות שימושיות לצרכי עיצוב כאלו ואחרים. סדנאות הפסיפס הן למעשה סוג של סדנאות יצירה מעשית המאפשרת למשתתפי הסדנא ליצור בכוחות עצמם מגוון רחב של יצירות פסיפס מרשימות לסביבת המגורים הפרטית.

בין יתר סוגי העבודות אותן יוצרים המשתתפים בסדנאות הפסיפס תוכלו למצוא: דיוקנאות המיוצרים מאבני פסיפס לעיטור קירות מבנים, שלטי כניסה דקורטיביים הנתלים על דלתות הכניסה לבית או לחדרי המגורים, עיטור מוצרי ריהוט באמצעות אבני פסיפס, הכנת תחתיות לספלים מאבני פסיפס ועוד מגוון של יצירות היכולות לשמש כאמצעי דקורציה כזה או אחר בסביבת המגורים.

סדנא לאמנות הפסיפס – מהי כוללת?

סדנאות מקצועיות ומעשיות לאמנות הפסיפס כוללות היכרות מעמיקה עם אמנות הפסיפס לאורך ההיסטוריה האנושית. היכרות זו נעשית באמצעות הצגת תמונות הממחישות את השימוש באמנות הפסיפס (מוזאיקה) לאורך השנים ואת שלבי התפתחותה של  האמנות במרוצת ההיסטוריה. לצד הידע התאורטי הנרכש, משתתפי הסדנא לומדים להכיר את כל חומרי הגלם המשמשים להכנת אבני פסיפס, לרבות, אבן, סלע, זכוכית וכדומה.

בצד הפרקטי של הסדנאות, המשתתפים לומדים כיצד ליצור ולהכין עבודות פסיפס שימושיות וזאת באמצעות תרגילים שונים להכנת יצירות פסיפס בגדלים שונים.

סדנא לאמנות הפסיפס – למי היא מיועדת?

סדנאות יצירה בפסיפס מיועדות לכל אחד ואחת מביניכם המתאפיין בחדוות היצירה וביכולת ליצור בכוחות עצמו יצירות שימושיות לצרכיו הפרטיים. סדנאות הפסיפס המתקיימות ברחבי הארץ מיועדות גם לילדים בגילאי 4 עד 13, גם לבני נוער וגם לנשים וגברים מגיל 18 עד בכלל…כמו כן, הסדנאות מיועדות לצרכי טיפול במסגרת ריפוי בעיסוק והן משולבות לעיתים במסגרות טיפול כאלו ואחרות בקרב ילדים, נשים וגברים הסובלים מבעיות התנהגותיות כאלו ואחרות.

הסדנאות המקצועיות והמעשיות לאומנות הפסיפס מועברות על ידי יוצרים ואומנים מובילים בתחום, כאשר חלק מתכני הסדנא כוללים חשיפה לטכניקות בהן נעזר המרצה לצורך יצירת עבודות פסיפס שונות. הערך המוסף של הסדנאות לאמנות הפסיפס טמון בעובדה שההשתתפות בסדנאות אלו מקנות למשתתפים את היכולת לפתח את כישוריהם לאורך זמן וליצור לעצמם מגוון רחב של יצירות ועבודות פסיפס מרשימות ביופיין.

ראה גם: סדנאות פסיפס

השאר פרטים ליצירת קשר